6 lutego 2021

Wojna Thora…

kolejne ćwiczenia w robieniu grafik komputerowych. Tutoriale często pomagają w nauce nowych rozwiązań. Jednak, jak wcześniej wspomniałem, choć tematy są bardzo ciekawe to bardzo często są wykonywane w programach dla komputerów Apple Mac. Niestety dodatkową trudnością są też często niedomówienia w wykonywanych operacjach przez osoby je prezentujące. Dla mnie obecnie najważniejsze jest maksymalnie dobre opanowanie pracy z wycinaniem skomplikowanych kształtów z niejednolitego tła. Nie jest sztuką zrobienie czegoś takiego, kiedy tło jest czyste. Także poznaję sztuczki stosowane przez zawodowych grafików. Od pewnego czasu staram się maksymalnie dobrze opanować operowanie światłem, co jest dosyć ciekawe i dlatego jest to widoczne w obecnych tapetach, które udostępniłem. Często wracam wiele razy do jakiegoś etapu pracy szukając rozwiązania, które w końcu mnie zadowoli. Zawsze można coś zrobić lepiej. Szukając nowych rozwiązań postanowiłem nieco uwspółcześnić kilka postaci z mitologii, czy legend. Szukam rozwiązań, które są skuteczne, choć sposobów często jest wiele. Tapeta „Wojna Thora” jest takim nawiązaniem do wojen prowadzonych w Afryce, każdy niech sobie interpretuje tak, jak chce. Drugą postacią powołaną do „życia” jest „Meduza” , która także raczej nie kojarzy się dobrze.

Wojna Thora

Meduza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz