19 lutego 2021

Nowy Ikar….

.. i nowe ćwiczenia. W grafice komputerowej chyba najwięcej problemów powstaje przy wycinaniu złożonych elementów i postaci z niejednolitego tła. Pozornie proste czynności potrafią sprawić wiele problemów. I tak np. ja bardzo nie lubię pozostających tzw. „frędzli”. Jest wiele metod wykonywania tych rzeczy, z tą różnicą, że prezentujące je osoby w tutorialach najczęściej mają kilkuletnie doświadczenie i są jeszcze po studiach i kursach grafiki komputerowej….. ćwicząc ostatnio w ten sposób „wyprodukowałem” trochę elementów z których zrobiłem nowe tapety. Pierwszą jest tapeta „Drzwi do lasu”… trochę bajkowy portal. Kiedyś tzw. drzwi do lasu były powodem do żartów, a ja pomyślałem.. dlaczego by nie? Może i być taki temat. Drugą jest tapeta „Nowy Ikar”. Początkowo miało to być coś trochę innego, ale musiałem plan zmienić, bo materiał okazał się być mocno zawodny. A to są wyniki kolejnych prób i poszukiwań… tapety

Drzwi do lasu 

Nowy Ikar



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz