10 lipca 2016

Seria Fantazy. Tapety Róża Wiatrów i Amazonka.

W tych dwóch tapetach aby uzyskać widoczny efekt stosowałem głównie techniki wycinania, przenikania i rozpraszania obrazu. Możliwości, jak zwykle w grafice jest bardzo dużo. Przed powstaniem moich grafik przeglądałem w internecie prezentowane przez innych grafików tapety w temacie Fantazy. Ku mojemu zaskoczeniu spodziewałem się lepszych prac, bo spodziewałem się prac o dużo wyższym poziomie. Może jeszcze tych najciekawszych nie miałem okazji zobaczyć. Ciekawe rzeczy możemy zobaczyć w tutorialach szkoleniowych, co bardzo polecam tym osobom, które grafikę traktują przynajmniej jako hobby. Prace te nie są związane z żadnym konkretnym tematem, a są jedynie wynikiem moich ćwiczeń.

Róża Wiatrów




Amazonka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz