26 sierpnia 2013

Nowa seria tapet na pulpit. Tapety „z odzysku”.

Z całą pewnością wielu z was zastanawia się, co się stało, że tak długo nie przedstawiłem żadnej nowej pracy? Otóż mogę Was uspokoić. Moja nieobecność jest wynikiem splotu wielu okoliczności, które do tego doprowadziły. Przez ten cały czas jednak gromadziłem materiały do realizacji nowej serii tapet na pulpit monitora. Na facebooku wspomniałem o tym także. Najważniejszą dla mnie teraz będzie zmiana sprzętu na nowy, bo stary już „nie uciągnie” nowych projektów. Będzie też kilka prac „z odzysku”. Głównie tu chodzi o serię tapet „2012”. Nie będzie to duża seria, ale chyba nie najgorsza i troszkę szkoda żeby się zmarnował materiał, który został związany z tą datą. Teraz taką jedną z prac wam przekazuję i proszę o troszkę cierpliwości. Nowa seria będzie zupełnie inna i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.


























1 komentarz: