1 września 2012

Podziękowanie dla portalu „Na Progu Nieznanego”


Mam teraz bardzo ograniczony czas na zasiadanie przed komputerem i realizację mojego hobby. Skierowałem prośbę o opublikowanie moich postów z bloga w formie artykułu w „Projekt NPN”,  co zostało przez Redakcję rzetelnie zrealizowane. Zrobiłem to głównie ze względu na dość duże zainteresowanie tą tematyką a taka publikacja umożliwia poznanie większej rzeszy czytelników.

Za to Wam dziękuję i życzę redaktorom „Projektu NPN” wielu dalszych sukcesów w współpracy i publikowaniu tak ciekawych tematów.

Tym wszystkim, którzy korzystają z facebooka podaję lokalizację strony Internetowej   http://www.npn.org.pl/?p=7016

Dzięki niej do informacji także będą mieli dostęp Wasi znajomi i przyjaciele a ja życzę wszystkim  przyjemnej lektury. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz