26 kwietnia 2012

Nowa wiadomość …i przygotowywany materiał do publikacji.


Długa, jak do tej pory moja nieobecność na moim blogu mogła zdziwić wiele osób. Mam jednak dla Was dobrą wiadomość. Przez długi czas wahałem się, czy i jak mam postąpić. Otóż znacie mnie z mojego bloga. Nie ukrywam się za jakimś pseudonimem a więc to co przedstawiam zawsze firmuję własnym nazwiskiem.  Znają mnie też osoby z którymi kontaktuję się na Facebooku. Osoby, które publikują tego rodzaju informacje raczej nie pragną  rozgłosu i podobnie jest w moim przypadku.

Kiedyś wspomniałem, że ja sam byłem świadkiem kilku wydarzeń z pogranicza SciFi z tym, że zupełnie w realu. Obecnie przygotowuję do publikacji materiał dotyczący mojej osobistej obserwacji obiektu UFO jesienią 2003 roku. W tym przypadku wraz ze mną było około 10 innych osób. Drugim bardziej obszernym materiałem będzie opis obserwacji istoty niematerialnej. Powiedzmy, że ducha. Obserwowana istota była widziana kilkakrotnie w tym samym domu i zjawisko to obserwowało przynajmniej w jednym przypadku kilka innych osób. W momencie przekazania materiału do opublikowania podam Wam dokładny adres portalu na którym one będą. Myślę, że opublikuję je na portalu organizacji Nautilus ale jeszcze zastanawiam się nad innymi możliwościami. Będą też dostępne na moim blogu. Chcę tylko aby zwiększyć dostępność. No i oczywiście zamieszczę grafiki, które pozwolą wizualnie przybliżyć samą istotę obserwacji.

Zapraszam do mnie na Facebook.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz