13 grudnia 2011

Idą Święta i zagadkowy rok 2012...

... a Blogger zrobił niezbyt zabawny kawał. Najpierw częściowo rozmontował stary interfejs, a później część jego zablokował. Jest to irytujące w sytuacji kiedy poświeciło się sporo czasu na tworzenie bloga i nagle wszystko zaczyna się sypać. Nikt nie uprzedził, że stary interfejs zostanie całkowicie zastąpiony nowym i to akurat teraz . W dobrym tonie by było wysłanie do wszystkich jakiejs informacji pocztą elektroniczną - a tu nic. Nie wiem jak Wy ale ja uważam, że tak nie powinno być. Do tego ten nowy interfejs też nie jest aż taką rewelacją. Denerwują mnie dodatki, które nie chcą instalować się prawidłowo. Szpeci to bloga i dlatego raczej staram się ich unikać. Instaluję tylko to, co jest teraz niezbędne. Właśnie przez takie działanie zaaplikowałem sobie własną ikonkę do "Sieci znajomych Google". 

Teraz pracuję nad serią, zapowiedzianą w moim poprzednim poście. Gromadzenie materiałów zabiera najwiecej czasu (jak zwykle) ale efekty powinny wyjść ciekawe. Nastepną prawdopodobnie będzie seria tapet z samurajami. Może być bardzo ciekawa i chyba w końcu też coś o piłce nożnej. Jednak cały czas jestem otwarty na Wasze propozycje i sugestie. Przysyłajcie Wasze pomysły na tapety na pulpit komputera.

Idą Święta i nadchodzi Nowy Rok 2012. Z najlepszymi życzeniami dla wszystkich odwiedzających moje blogi zamieszczam kartę w rozmiarach tapety na pulpit komputera - 2560 x 1600 piks. Mimo snutych mrocznych zapowiedzi bądźmy dobrej myśli.


1 komentarz: