23 września 2011

Tapety dla kibiców Stali Gorzów

Ostatnia porażka Stali Gorzów z chyba jej najbardziej uprzykrzonym rywalem Falubazem Zielona Góra by powaliła największego optymistę. Dawniej też byłem kibicem Stali, ale to były czasy pary Jancarz – Plech. Później nie miałem wiele czasu na ligę żużlową pozostając sympatykiem tego sportu. Teraz postanowiłem sympatykom gorzowskiego „czarnego sportu” podarować serię tapet na ich PC-ty. Odwiedzajcie mojego bloga. Nowa tapeta technicznie wykonana będzie podobnie jak jedna z tapet, które już zamieściłem ale będzie ściśle związana z Gorzowem i Stalą Gorzów. O ile wyrazicie zainteresowanie to zrobię zakładkę do pobierania tapet w PDFie. A żużlowcom można tylko życzyć poprawy formy… by więcej nie psuli nam humoru. To tylko sport.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz